Agencja komunikacji zintegrowanej Pełka 360° poszukuje pracownika na stanowisko PR Executive
Wymagania :
• 2 lata doświadczenia w Agencji PR;
• umiejętność samodzielnego prowadzenie projektów ( utrzymywanie relacji z klientem, obsługa bieżąca, raportowanie);
• praktyczna znajomość narzędzi PR z zakresu Media relations, organizacji eventów, komunikacji wewnętrznej;
• umiejętność opisu działań taktycznych w prezentacjach ofertowych;
• umiejętność oceny możliwości pozyskania dodatkowych budżetów od Klienta ( New business wewnętrzny )
• dobra znajomość branży i rynku;
• odpowiedzialność za wyniki swoje i zespołu;
• nastawienie na rozwój;
• wysoka kultura osobista;
• umiejętność pracy w zespole;
• dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów;
• kreatywność;
• dobra komunikacja interpersonalna / łatwość nawiązywania kontaktów;
• umiejętność rozwiązywania problemów;
• zaangażowanie w wykonywaną pracę;
• pozytywny stosunek do siebie i otoczenia;
• znajomość języka angielskiego B2 (FC);
• prawo jazdy kat. B.
• wykształcenie wyższe;
• znajomość MS Office z uwzględnieniem Word, PPT, Exel;
Zakres obowiązków:
• opracowywanie materiałów prasowych;
• budowanie relacji z mediami i blogosferą;
• monitorowanie mediów.
Oferujemy:
• ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
• możliwość uczestniczenia w nowych projektach oraz zdobycia nowych umiejętności i wiedzy;
• możliwość czerpania z kompetencji Zespołu doświadczonych ekspertów PR oraz Zespołu ekspertów Agencji komunikacji zintegrowanej;
• przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: biuro@epcreatives.pl (w tytule maila proszę wpisać stanowisko oraz swoje imię i nazwisko)
Prosimy o dołączenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1999 r., nr 133, poz. 883”.